Moim zdaniem w prowadzeniu restauracji najważniejsza jest obsługa klienta, niezależnie od tego, jak wygląda wyposażenie lokalu. W końcu obowiązki kelnera to nie tylko przyjmowanie zamówień, ale także inne czynności, które wpływają na zadowolenie klienta z wizyty. Troskliwa, profesjonalna i zaangażowana obsługa sprawia, że klienci chętnie wracają, dlatego aby poprawnie wykonywać swoje obowiązki, kelnerzy muszą mieć odpowiednie umiejętności i wiedzę. Myślę, że tutaj
https://www.restaumatic.com/blog/obsluga-kelnerska-jak-zadbac-o-obsluge-klienta-w-restauracji/ jest to bardzo fajnie opisane. Oczywiście wiadomo, że dobrze jest mieć wysokiej jakości wyposażenie, ale na nic się ono nie przyda bez jednoczesnej odpowiedniej obsługi, która przyciągnie nowych klientów i sprawi, że nie będzie to ich ostatni posiłek w lokalu. Dlatego właściciele restauracji powinni postawić na staranną selekcję pracowników, aby zapewnić swoim klientom najwyższy poziom obsługi.